20.11.2019 11:31 - jarola 9,000 correctly solved sudoku - Gratulujeme!
19.11.2019 15:00 - navig 500 correctly solved sudoku - Gratulujeme!
19.11.2019 13:47 - janci24 7,000 correctly solved sudoku - Gratulujeme!
20.11.2019 03:38 - senior last registered player
Premium ucet

18.11.2019 14:07:10

Přesně, tak. Platba přišla dneska a pokud se Iva1 teď přihlásí bude už vše v pořádku.


18.11.2019 13:58:25

V ČR mají banky povinnost převádět do druhého dne. Jenže 15. je pátek, takže platba by měla být připsána dnes v pondělí (pokud jde do jiné banky).


17.11.2019 15:35:36

Iva1

Ja len k tým bankám. Ostatné ma nezaujíma. Mám desaťročia účet v ČSOB a chodil som stále ku konkretnej pracovníčke pri priehradke ktorá ma brávala bez čísiel. Pri odoslaní platby mi na to, kedy asi dôjde tak isto ovetila, že spravidla na druhý deň by mala dôjsť. Ale tiež nevylúčila možnosť jej zdržania sa. Tak že dva dni nie je nič extra. S takou možnosťou pri platbách treba počítať.


17.11.2019 14:03:36

Admine, tak jsem to dohledala. Skutečně jsem v září zaplatila jen 100 Kč, tak se omlouvám. Ale proč je v mé historii plateb uvedeno u září 250Kč? Současná platba odešla 15. 11. dopoledne, že by to bance trvalo 2 dny? A ještě prosím o kontrolu, aby se současná situace nepakovala. Opravdu jsem neobdržela žádné varování, nemohla jsem si tedy ani zaplatit včas. Teprve 15.11. se mi místo placených her objevila jakási reklama na premium účet. A teď mi blokuješ hru. Něco s tím prosím udělej.


17.11.2019 11:35:26

Vítku, 1.11.2018 jste s námi jednal ještě jako s rovnocenými lidmi. Dotázal jste se , zda bychom uvítali platby na 3, 6 , nebo 12 měsíců. Lidi se vyjádřili, že uvítali. 8.11.2018 jste to konečně umožnil. Pominu různá období záhadných zlevnění a zdražení, vždy jen pro skupinu šťastlivců, nebo chudáků, kterým právě došel účet. Nato jste to pro změnu dal náhodně vybraným jedincům , kteří o to často ani nestáli, úplně zadarmo. A nyní jste nejen zdražil, ale ještě ani neumožníte lidem zaplatit na víc jak 2 měsíce. Opravdu, když to tady sleduji, tak se ani nedivím, že Vaše "obchodní " strategie odrazuje . Pro mě je Vaše jednání už delší dobu záhadou. Každý podnikatel se přece snaží vyjít zákazníkům vstříc, protože ti jej přece živí. Nevím co je v době počítačové techniky za problém, umožnit zaplatit včas s předstihem na delší dobu, tedy například trvalým příkazem, aby nedocházelo k oněm nemilým výpadkům. Proč je nutné čekat na ono " požehnání" k platbě a už vůbec nechápu, proč nelze zaplatit na delší dobu. Svým jednáním děláte vše pro to, aby se Vám počet nadšenců zmenšoval. Stále doufám, že nastane doba, kdy váš přístup k nám, vašim zákazníkům, bude víc vstřícný , méně arogantní a nevolnický , hlavně předvidatelný tak, jak je to zvykem v každé jiné firmě. Vždyť nám snad jde všem ( i vám) o totéž: umožnit hráčskou vášeň v sudoku . Tak proč si s hráči hrát jak kočka s myší ? S pozdravem hano


17.11.2019 09:02:16

Iva1:
platba 250Kč je z března 2019 a platnost bylo 6 měsíců tedy do září 2019 takže to je v pořádku. Co se týká platby z pátku, tak na účet ještě nedorazila, proto to nefunguje.


17.11.2019 08:53:08

Proverim co se stalo


17.11.2019 08:51:30

A ještě něco: z historie plateb jsem zjistila, že jsem v září zaplatila na dva měsíce 250 Kč, což je 2,5 krát více než nyní. Je to omyl nebo to taky vysvětlíš obchodním rozhodnutím?


17.11.2019 08:49:04

Admine, tohle je důskledek Tvého rozhodnutí. V pátek mi bez upozornění zmizely všechny placené možnosti a ačkoliv jsem okamžitě ráno zaplatila, dodnes nehraju. Prosím o zprovoznění. Jinak platím něco, co nemůžu užívat.


16.11.2019 22:43:02

To je v pořádku. Skoro jistě mohu říct, že se frekvence plateb v brzké době měnit nebude.


16.11.2019 21:30:31

Na těchto stránkách je cca 200 platících ( viz žebříčky). Opravdu by jsi měl svou myšlenku přehodnotit
Mám předplaceno do května a pokud se do tý doby nezmění intervaly platby, nebudu platit ani já.


16.11.2019 18:38:40

Neříká nti něco " zákazník - náš pán" ?


16.11.2019 13:20:12

Hano: to neni arogance moci.
Milda31: tak s tim bohuzel nic nenadelam, je to rozhodnuti kazdeho z vas


16.11.2019 12:04:36

Admine, a co když se tak rozhodne většina z nás?


15.11.2019 23:52:18

To je teda arogance moci. Fuj.


15.11.2019 23:07:55

Na to máte samozřejmě právo


15.11.2019 22:38:57

to Rubinus: Stejné rozhodnutí!


15.11.2019 20:56:41

No, já to asi pojmu obchodně tak, že to už platit nebudu, když to nejde na rok a klid.


15.11.2019 17:06:37

Vít Michálek: Tak u mě nezafungovalo. Bylo to pro mě dnes dost velké překvapení, že nemůžu na své oblíbené disciplíny. Hned jsem zaplatila, tak snad mi to brzo uvolníš. K tomu druhému: je dost nepříjemné na to myslet a co dva měsíce posílat peníze. Osobně mi nejvíc vyhovoval půlroční interval. Nedalo by se to přehodnotit?


15.11.2019 16:56:30

Iva1: to upozornění by mělo pořád fungovat stejně, nezasahoval jsem to toho. Co se týká toho druhého, je to obchodní rozhodnutí.


15.11.2019 09:43:00

Admine, dnes mi z ničeho nic najednou zmizely všechny placené možnosti a místo toho se mi objevila jakási reklama na premium účet. Platím si ho pravidelně a až do dnešního dne to fungovalo tak, že se mi několik dní předem objevilo upozornění na nutnost zaplatit další splátku. Proč tomu tak už není? Přimlouvala bych se za obnovení této funkce. A ještě jedna věc: chápu, že chceš zdražit ( nyní je to už v podstatě 600 Kč za rok), ale nechápu, proč nás nutíš to drobit po dvou měsících. Proč nezůstala možnost si vybrat ( 3, 6, 12 měsíců)? Díky za odpověď.


12.11.2019 13:46:30

Pirana: tato moznost se nevrati


12.11.2019 10:06:14

Vráti sa zase možnost objednať si prémium účet na pol roka a rok?
Fakt ma nebaví, keď sa to vypne čo dva mesiace...


03.11.2019 11:53:59

Prosim nemam proforma fakturu k zaplateniu premium uctu.Dakujem


04.12.2018 09:30:25

Prosim kdo ze slovenska si zaplatit premium, za 250,- bez variabilního symbolu to nemužu napárovat na účet :(


09.11.2018 11:08:57

OK to je dobře, ale ještě mi chybí ty erby týmů u jednotlivých hráčů v sudoku lize k snazšímu rozpoznání. Máš na to !!!.


08.11.2018 21:46:25

Nyní už si můžete vybrat 3, 6 nebo 12 měsíců pro objednávku PREMIUM účtu


08.11.2018 13:48:12

Taky bych se přimluvila za možnost kratšího předplatného. Nevím, jaké by byly případně komplikace, ale nejlepší by bylo, pokud bychom si mohli zvolit, zda zaplatíme na 3, 6 nebo 12 měsíců.


08.11.2018 13:22:44

Podivam se na to ted jsem ve vlaku na ceste z mistovstvi sveta.


08.11.2018 06:26:19

Od pondelka mam zaplateny premium ucet ,hry vsak nemam.


07.11.2018 14:04:43

Přimlouval bych se také za předplatné na půl roku. + kratší intervaly


07.11.2018 12:22:55

No vždyť o to žádáme již 2 roky. Aspoň já ano. Jednou mi vyhověno bylo, vloni ne. Díky za to, že o tom uvažuješ. Uvítala bych půl roku. hano


01.11.2018 14:15:43

Obecná otázka: uvítáte možnost předplatit si premium účet na kratší dobu (1,3,6 měsíců) ?


07.09.2018 07:40:09

Poslano na email


05.09.2018 17:51:43

prosím ťa Vítku pošli mi ešte raz fakturacne údaje na moj prémium účet z mojho profilu nejakou záhadou zmizol a už v piatok by som to chcela zaplatiť dakujem Aleza


04.09.2018 18:52:51

prepac vitek ale nejako sa mi stratili platobne udaje ktore som mala na mojej stranke bud taky dobry a posli mi ich este raz dakujem


16.08.2018 23:14:55

kolem 26.8. ve svém profilu uvidíš upozornění na končící premium účet (vždy 35 dní předem) a tam budeš mít možnost objednat si jej na další rok.


16.08.2018 18:06:43

Prosim ta Vitek potrebovala bz som platobne udaje pre moj premium ucet aj sumu ktoru treba platit lebo mi konci buduci mesiac aby som to nepresvihla Aleza dakujem

Games for 24h2858
correct game for 24h94.5%
24h battles109
Members9363
Last games
dateplayerpoints
13:01 sudoku 17 (20.11) Jarysek0
13:01 sudoku X (diagonal) (19.11) HAZNO2894
13:00 sudoku 17 (15.11) datel212793
13:00 NinePath, center dot (20.11) lupoxx1953
12:57 standard sudoku (20.11) kecanda3044

Vít Michalek 2007 - 2018 | kontakt | ochrana osobních údajů | statistiky