Děkuji za rychlé řešení
Už jsem odepsal na email. Původní platnost končila 29.10. to že tam pak byla informace o 13.11. byla chyba našeho systému jelikož hano udělal 3 objednávky a nám se to tam popletlo.
V historii plateb jsem se dočetla, že mám zaplaceno do 13.11 a 29.10 mi byl dán ? dárek. Jaký? To že jste mě odstřihli 14 dní před a dokonce ani nemohu zaplatit? To jsou tedy služby !!!!!
Navíc bych očekávala, že mi bude po souhlasu se zaplacením okamžitě vygenerován odkaz na číslo účtu a variabilní symbol. Není tomu tak. Proč mi je znemožněno hrát sudoku , když mám do 13.11 zaplaceno a i přesto jsem ochotna zaplatit se 14-ti denním předstihem? Zbytečně otravujete lidem život. Jsem opravdu rozlobená.
Admine, dnes jsem při otevřrní sudoky byla nemile překvapena. Do všech her mám zablokobaný vstup s odkazem na zřejmě domněle nezaplacený premium účet. Přitom platnost by měla být do 13.11. V minulosti vždy s předstihem přišlo upozornění a bylo dost času situaci vyřešit. Překvapilo mě, že nemám přístup ani do her, u kterých premium účet není třeba. Všude mám odkaz na možnost zaplatit . A přes ten se nedostanu. Není to nějaká chyba ? Díky hano